Final (Golden) Drum
Moj sprejem med pionirčke je bil bolj gala kot zaključna prireditev Golden Druma.
Prav zgrožen sem, kako propada ta festival. Najbrž je največja težava to, da Golden Drum umira počasi, že 5-7 let. In to, da je SOZ sedel na miljonu evrov, ki sedaj počasi kopnijo in mašijo luknjo, ki jo dela boben, pa še kakšne projekt poleg, seveda. Če bi se namreč sprememba zgodila na hitro, bi jo opazili. In razumeli, da bobna ne morejo rešiti kozmetični popravki. Na žalost ga ne more rešiti niti selitev v Ljubljano. Ki je sicer lahko dobra ideja, seveda pa potrebuje nekaj časa, da zaživi.
Moj petkov dan na Ljubljanskem gradu se je začel z uspešnim parkiranjem - dobil sem zadnje mesto, rezervirano za udeležence :). Nato je šlo vse navzdol.
Med turisti sem se prebijal do recepcije in ugibal, kje so vsi udeleženci. Cca 25 nas je bilo potem na razstavi (kjer me je hostesa že na vhodu napi*dila, naj se ne dotikam razstavljenih del?!, kot da sem najmanj v Louvru), mogoče 30 v flaying fishu in tam do 80 v dragonu. BTW, kdo se je zmišljeval imen za dvorane, je imel verjetno kakšno zgodbo v glavi, ki pa nam neposvečenim ni jasna.
Spomnil sem se KUD Idiotov in se spraševal: gdje su svi ti ljudi? Pesem z naslovom Dan kada sam ostao sam! Se opravičujem za hrvaščino, ampak tako primerno je za opis vtisa.
TRŽENJE POSLANSTVA 2016
Projekt »Trženje poslanstva« je razvojno-izobraževalni program, ki povezuje podjetja, nevladne organizacije in oglaševalske agencije pri snovanju ’cause marketing’ akcij. Namen projekta je vzpodbujanje sodelovanja med nevladnimi organizacijami (NVO) in gospodarstvom na tržni osnovi.
Projekt »Trženje poslanstva« bo potekal od maja do septembra 2016. V tem času bodo na predavanjih in delavnicah skupine, sestavljene iz tržnika, člana nevladne organizacije in kreativca, razvijale akcije s področja t.i. cause marketinga.
Organizator projekta je CNVOS, izvajalec pa sem Boštjan Prijanovič.
Boštjan Prijanovič: NOVOLETNE ZAVEZE
V letu 2016 ne bom več sprejemal briefov pred prazniki, še posebej, če bo rok za prezentacijo takoj po prazničnih dnevih.
Ne bom več delal zastonj z upanjem, da dobimo večje projekte, ko zgradimo zaupanje.
Ne bom več banka za naročnike, dobaviteljem bom plačeval šele, ko dobim plačilo od naročnikov.
Z vsemi naročniki bom imel podpisane pogodbe.
V pogodbah ne bom več pristajal na možnost revizije vsega agencijskega poslovanja.
Nejasne briefe bom zavračal in zahteval natančna navodila, v primeru spremembe briefa med procesom kreiranja bom to dodatno zaračunal.
Delal bom le z naročniki, ki imajo jasno določene naloge, odgovornosti in pristojnosti direktorja trženja, le ta pa tudi odloča o našem delu.
Ne bom se udeleževal razpisov, kjer ni predvidene finančne kompenzacije agenciji za sodelovanje na natečaju.
Ne bom delal pod lastno ceno, s tem pritiskal na zaposlene in reševal profitabilnost naročnika z neplačanimi nadurami.
Aja, pa bolj prijazen bom do sodelavcev, strpen v prometu, uvideven doma, bolj zdravo in manj bom jedel, ne bom preklinjal in tekstal med vožnjo. Tudi hipstersko brado si bom pustil.
Trdno se bom držal vseh zavez – če ne bo šlo letos, potem pa zagotovo od leta 2017 naprej!
Kategorije
Kontakt
BP komunikacije
Boštjan Prijanovič
Trdinova cesta 24, 1230 Domžale
Telefonska številka:
+386 41 769 362
E-mail naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Spletna stran:
www.bp-komunikacije.si
Kontakt
BP komunikacije
Boštjan Prijanovič
Trdinova cesta 24, 1230 Domžale
Telefonska številka:
+386 41 769 362
E-mail naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Spletna stran:
www.bp-komunikacije.si