• Uvod
  • O nas
  • Storitve
    • Treningi
    • Vodenje projektov
    • Vodenje natečajev
    • Evalvacija sodelovanja
    • Izobraževanje in delavnice
  • Reference
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt
UvodBlog

Baby Center in poster v hrvaškem jeziku

Sreda, 28 Avgust 2013 07:39 Boštjan Prijanovič
poster visi v trgovini Baby Center BTC

Kdo dela, ta greši, pravijo. In šlamparija se ti vedno lahko zgodi. Ali zaradi nepozornosti, zaradi manj motiviranih zaposlenih ali pa le zato, ker ti je v resnici vseeno... Sam' da je biznis!

Baby Center krasi poster v hrvaškem jeziku - saj mogoče to nikogar ne moti. Mene pa. Malo zato, ker imam raje posterje v domačem jeziku, malo pa, ker je to znak slabe storitve. Zadnje dve leti sem huda ciljna skupina za Baby Center in glede na cene bi pričakoval boljšo storitev, bolj prijazne ljudi, bolj dostopno pomoč in krajše vrste na blagajni... Aja, pa posterje v slovenskem jeziku :)

Povzeto iz spletne strani Baby Center Slovenija:

  Poslanstvo:  ... "Zagotavljamo popolne storitve, nudimo odlično svetovanje ter celostno izbiro kakovostnih in varnih izdelkov, s katerimi želimo omogočiti srečno, varno in igrivo otroštvo. Svoj položaj utrjujemo s poslovno odličnostjo in osebnim pristopom." ...

Preberite več... »

Združitev Publicisa in Omnicoma

Sreda, 31 Julij 2013 00:00 Boštjan Prijanovič
Združitev Publicisa in Omnicoma

Publicis Omnicom Groupe

Ne morem presoditi, kakšen bo učinek te združitve na globalnem nivoju. Nastala je največja oglaševalska skupina na svetu in prehiteli so Martina Sorella, guruja združitev agencij (sir Martin Sorell je bil kot CFO kreator nastanka globalnega Saatchija, ko je zaradi nakupov večinoma večjih agencij leta 1986 postal največja skupina na svetu; zdaj je predsednik WPP, do sedaj največje oglaševalske skupine na svetu).

Ne verjamem, da je bil cilj združitve Publicisa in Omnicoma postati največji subjekt – v tem času to ni več motivator, saj lastniki budno nadzorujejo uprave in zahtevajo predvsem poslovne rezultate.

Preberite več... »

Cena urne postavke? Malenkost!

Sobota, 13 Julij 2013 00:00 Boštjan Prijanovič
Cena urne postavke? Malenkost!

Vedno me je begalo, zakaj so bili nekateri naročniki mojih storitev včasih razjarjeni nad ceno moje urne postavke.

Ker svojega varnega šveda pridno vsako leto peljem na redni servis vem, da je ura mehanika 44,50 EUR. Ko plačujem, se mi zdi mogoče malo draga... Ko pa vozim in nimam problemov, se mi zdi popolnoma ustrezna.

Moja urna postavka je 72 EUR. Se pravi, 1,6 kratnik cene mehanika. Dobro, ko sem bil še šef agencije, je bila 96 EUR. Cene odvetnikov se začnejo nad mano, končajo pa tam med 150 in 200 EUR. Cena urne postavke davčnega svetovalca je vedno nad 100 EUR. Tako sem poskušal vedno naročnikom dokazati, da je moja cena blazno ugodna in da so lahko srečni, da dobijo strokovnjaka po tej tarifiJ

Bil sem le delno uspešen...

Zdaj pa sem naletel na članek, ki lepše, na bolj plastičen način pojasni, zakaj cena dela ni vedno premosorazmerna s časom, ki ga človek porabi za to! (hvala Picassu, twitterju in Pirihu za expand).

http://www.davidairey.com/picasso-and-pricing-your-work/

Preberite več... »
  • Začetek
  • Nazaj
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Naprej
  • Konec

Kategorije

  • Trženje
  • Izobraževanje
  • Osebna opažanja

Značke

Aljoša Bagola Boštjan Prijanovič Content Marketing digital Dragan Sakan Futura Golden Drum marketing New Moment oglaševalske agencije oglaševalski festival oglaševanje Pivo Pristop Publicis Renault Saatchi & Saatchi SOF SOZ trženje

Kontakt

BP komunikacije
Boštjan Prijanovič

Trdinova cesta 24, 1230 Domžale

Telefonska številka:
+386 41 769 362

E-mail naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Spletna stran:
www.bp-komunikacije.si

Kontakt

BP komunikacije
Boštjan Prijanovič

Trdinova cesta 24, 1230 Domžale

Telefonska številka:
+386 41 769 362

E-mail naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Spletna stran:
www.bp-komunikacije.si

Uporabne povezave

  • Oglaševalski kodeks
  • Dobra praksa
  • Slovenska oglaševalska zbornica
  • Društvo za marketing
  • Slovenska marketinška konferenca
  • Slovenski oglaševalski festival
  • Golden Drum
  • Šola kreativnega razmišljanja

Zadnji tweeti





Vse pravice pridržane © 2013 BP komunikacije, Pravno obvestilo
Scroll to Top
  • Uvod
  • O nas
  • Storitve
  • Reference
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt